Maham (ma_ham_sandwich) wrote,
Maham
ma_ham_sandwich

  • Mood:

stuff

saturday: woke up at 12 and immediately started to get ready to go to stephs party... then went to get a present. then came home at 5... and started to get ready for cal state fullerton pakistani independence day party... it was dissappointing... no hot guys what so ever.... is LA deprived of hot south asian boys? somebody explain... music was kinda ok... but food was good... i think the indian one would have been better... (such a traitor)
sunday: kevin came and we actually got done with the outline amazingly... it took soo freaking long... longest 2 hours of my life.. sorry kevin i know it was extremely boring... couldn't do much to help...
monday: went to book room service for 1/2 hour.. done with the 20 hours.. yay!!!
tuesday: went to pick up schedule...
1: ap bio
2: ap us (yee)
3: spanish 3rd year (gilliam
4: alg II H (dunbar)
5: english H (parker)
6: chem (tharayil)
i wanna know if anybody has classes with me.. i know theresa does...
wednesday: went to lab..
thursday: went to lab, library.. almost done with library hours yay!~!!
i am in deep shit.. i have barely realized... my dad took away the harry potter book, cuz i have summer homework i have to finish.. he hid it and i can't find it now... american tragedy is 800 pages long... am i gonna finish by sept 3 nooo.... help some one pleaseeee
is there any other book shorter except for house of mirth... cuz i heard thats very very boring...
ap bio stuff i can easily do next week...
oh allah help me!!!
  • Post a new comment

    Error

    default userpic
  • 10 comments